Spotkania Joomla User Group są wyśmienitą okazją do promocji firm oferujących usługi i produkty związane z Joomla.
Oferujemy Państwu trzy formy sponsorowania projektu JUG:
- Sponsor tytularny - Partner JUG
- Sponsor projektu JUG
- Fundator upominków
Spotkania Joomla User Group są wyśmienitą okazją do promocji firm oferujących usługi i produkty związane z Joomla.
Oferujemy Państwu trzy formy sponsorowania projektu JUG:
- Sponsor tytularny - Partner JUG
- Sponsor projektu JUG
- Fundator upominków
Partner JUG
Każda grupa użytkowników Joomla potrzebuje jako partnera firmy lub instytucji, która zapewni grupie odpowiednie warunki organizacji spotkań - udostępni lub sfinansuje udostępnienie odpowiedniej sali i sprzętu na spotkania oraz będzie wspierać organizację JUG w innych uzgodnionych z grupą formach.
Fundacja PCJ Otwarte Źródła ze swej strony zapewnia Partnerom JUG następujące świadczenia:
- Ekspozycja logo i profilu Partnera JUG na stronie JUG
- Ekspozycja logo i profilu Partnera JUG na stronie Fundacji
- Wzmianki o Partnerze JUG w komunikatach o spotkaniach JUG na stronach joomla.pl i Fundacji
- Wzmianki o Partnerze JUG w kanałach mediów społecznościowych
Sponsor projektu JUG
Koszt pakietu: 500 - 1500 zł
Środki przekazane przez Sponsorów Fundacja PCJ wykorzysta na pomoc grupom w sfinansowaniu niezbędnych wydatków organizacyjnych, częściowe pokrycie kosztów udziału zapraszanych gości - prezenterów z innych regionów Polski oraz sfinansowanie kosztów materiałów promocyjnych.
Fundacja PCJ Otwarte Źródła ze swej strony zapewnia Sponsorom Projektu JUG następujące świadczenia:
- Ekspozycja logo Sponsora Projektu JUG na stronie Fundacji
- Profil Sponsora na stronie Fundacji (50 - 100 słów)
- Wzmianki o Sponsorze Projektu JUG w kanałach mediów społecznościowych (Twitter, Google+, Facebook)
- Logo sponsora na banerze projektu JUG eksponowanym podczas dorocznego JoomlaDay oraz przez 12 miesięcy na spotkaniach JUG
Fundator upominków
Firmy świadczące usługi i produkty związane z Joomla mogą wesprzeć organizację JUG, przekazując swoje produkty lub usługi jako upominki do rozlosowania między uczestników spotkań JUG.
Fundatorzy upominków będą promowani przez organizatorów grup użytkowników na stronach grup (prezentacja logo, profilu fundatora). Natomiast Fundacja ze swej strony zapewnia:
- wzmianki o fundatorze upominków na stronach Fundacji i joomla.pl w komunikatach o spotkaniach JUG
- wzmianki o fundatorze upominków w kanałach mediów społecznościowych