Dołącz do istniejącego zespołu albo utwórz nową grupę w swoim mieście.

Sprawdź, czy w Twoim regionie lub miejscowości istnieje już Joomla User Group (zobacz na stronie głównej naszej witryny albo w katalogu JUG

Jeśli istnieje, zgłoś się do zespołu organizacyjnego. Dane kontaktowe znajdziesz w katalogu JUG albo na stronie interesującej Cię grupy.

Jeśli nie istnieje, podejmij się jej organizacji:

  • Znajdź 1-2 osoby, które Ci pomogą. Nawet jeśli sądzisz, że dasz radę samodzielnie, potrzebny jest choćby niewielki zespół,
  • Poszukaj i nawiąż kontakt z partnerem organizacyjnym - instytucją, która zapewni Ci warunki do organizowania spotkań. Może to będzie uczelnia w Twojej miejscowości, może któraś ze szkół, może dom kultury. Na spotkania będzie potrzebna sala wyposażona w projektor, najlepiej z dostępem do internetu,
  • Załóż stronę internetową swojej grupy i profil społecznościowy na Fecebooku. Jeśli chcesz, udostępnimy Ci w tym celu subdomenę w domenie joomla.pl (jug-miasto.joomla.pl), a także pakiet instalacyjnym witryny, którą wystarczy tylko dostosować do swoich potrzeb (napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  • Zarejestruj grupę w katalogu JUG
  • Zorganizuj pierwsze spotkanie. Co najmniej na miesiąc przed planowanym terminem spotkania ogłoś jego termin i program. Skorzystaj z różnych kanałów informacyjnych. Jeśli przyślesz nam informację, opublikujemy ją na joomla.pl.

Komplet informacji dla organizatorów JUG znajdziesz na stronie Grupy użytkowników Joomla.

Możesz nam pomóc

Promujemy i upowszechniamy Joomla! w Polsce
Pomagaj realizować naszą misję

Dowiedz się więcej Przekaż darowiznę

Bądź na bieżąco

Subskrybuj nasz kanał RSS

Subskrybuj